Direktor RARIS-a Vladan Jeremić danas je na nacionalnoj konferenciji o brendiranju, koja je održana u Beogradu „Brendiranje – Stvaranje boljeg okruženja za život i poslovanje“, predstavio Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“.

Balcanica Superior je, pored primera iz Švedske i Hrvatske, predstavljena kao jedinstveni primer dobre prakse u Srbiji. Primer Balcanice Superior, kao regionalnog brenda koji dugoročno povećava vidljivost jednog regiona na globalnom nivou, izazvao je živu diskusiju i interesovanje učesnika konferencije.

Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ je registrovan i zaštićen kod Zavoda za intelektualnu svojinu kao žig garancije. „Balcanica Superior“ garantuje kupcima da se radi o određenom stepenu kvaliteta brendiranog proizvoda ili usluge kao i da su oni poreklom iz istočne Srbije.

Sertifikovani partneri brenda „Balcanica Superior“ su: Timomed - Knjaževac, Vinarija RAJ - Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel Albo - Bor, Restoran ŽUPAN – Sokobanja, MDS – Knjaževac,  Etno selo "Gostoljublje" Sikole – Negotin, SCS Plus  - Knjaževac i Frutimo, selo Petruša - Knjaževac.

Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ je dobio svoj kutak u najboljem hotelu ovog dela Srbije.

Odabrani proizvodi sertifikovanih partnera Regionalnog brenda Istočne Srbije „Balcanica Superior“: Vinarije Matalj i Raj, Timomed, Adonis i Frutimo su dostupni turistima u prodavnici hotela  „Stara planina“. Proizvodi su izloženi na posebno brendiranim policama i prati ih adekvatni promo materijal. RARIS, koji upravlja Regionalnim brendom, vodi razgovore oko sličnih predstavljanja Regionalnog brend Istočne Srbije „Balcanica Superior“ sa par trgovinskih lanaca i turističkih destinacija.

U sredu 5. septembra, u prostorijama RARIS-a održana je konferencija za novinare povodom zvanične registracije žiga "Balcanica Superior". Na konferenciji su govorili projekt menadžeri Dragan Milutinović i Boban Kostandinović. Kako su objasnili prisutnim novinarima, RARIS je 3. septembra od Zavoda za intelektualnu svojinu i zvanično dobio certifikat o zaštiti žiga „Balcanica Superior“. Ovim certifikatom (ispravom o žigu) priznat je i registrovan žig garancije „Balcanica Superior“ za narednih 10 godina, uz mogućnost da se i po isteku ovog perioda, registracija neograničeno produžava. 

Na svečanosti održanoj 28. novembra 2018. u Pozorištu „Zoran Radmilović“, pod nazivom „Balcanica Superior Gala“, RARIS – Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije, predstavila je prvih deset kompanija koje su ispunile sve kriterijume brenda „Balcanica Superior“ i dobile prestižan status “Sertifikovani partner”.

Sertifikovani partneri brenda „Balcanica Superior“ su: Timomed - Knjaževac, Vinarija RAJ - Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel Albo - Bor,
Restoran ŽUPAN – Sokobanja, MDS – Knjaževac,  Etno selo "Gostoljublje" Sikole – Negotin, SCS Plus  - Knjaževac i Frutimo, selo Petruša - Knjaževac.

RARIS je u sredu 20.06.2018. objavio javni poziv za dodelu Regionalnog brenda istočne Srbije “Balcanica Superior”.

Regionalni brend istočne Srbije “Balcanica Superior” je žig garancije koji garantuje kupcima da se radi o određenom stepenu kvaliteta brendiranog proizvoda ili usluge kao i da su oni poreklom iz istočne Srbije i koji korisnicima brenda unapređuje reputaciju, vidljivost i kredibilitet na tržištu.