Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ dobio je novog, šesnaestog sertifikovanog partnera. Uslove za pravo korišćenja brenda ispunio je Irish Pub Rivendell i to kao prva kompanija iz Zaječara.
 
Na taj način on se pridružio kompanijama koji su prestižni status sertifikovanog partnera  stekle ranije: “Timomed” - Knjaževac, Vinarija RAJ - Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hoteli “Albo“ iz Bora i Đerdap iz Kladova, Restoran “Župan” – Sokobanja, “MDS” – Knjaževac,  Etno selo "Gostoljublje" – Negotin, “SCS Plus”  - Knjaževac, “Frutimo” – Knjaževac, Pivnice „C’est La Vie“ - Rajac i "Jovanović“ iz Rogljeva, kao i „Atrijum“ Apartmani i Restoran „Jezero“ iz Kladova.
Javni poziv za preduzeća iz istočne Srbije za dodelu prava za korišćenje Regionalnog brenda je otvoren i sva preduzeća iz istočne Srbije koja su zainteresovana, mogu svoju prijavu podneti na internet stranici Regionalnog brenda www.balcanicasuperior.rs gde se mogu dobiti i  sve neophodne informacije.

Ukoliko imate dobre proizvode ili se bavite turizmom i želite da budete još uspešniji, postanite sertifikovani partner Regionalnog brenda istočne Srbije “Balcanica Superior”! RARIS - Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije raspisala je

 

JAVNI POZIV ZA STICANJE STATUSA „SERTIFIKOVANOG PARTNERA“.

 

Za sticanje statusa „sertifikovanog partnera“ regionalnog brenda istočne Srbije „Balcanica Superior“ mogu konkurisati pravna i fizička lica registrovana kod Agencije za privredne registre, kao i seoska turistička domaćinstva koja proizvode, odnosno pružaju usluge na teritoriji opština i gradova: Zaječar, Sokobanja, Knjaževac, Boljevac, Bor, Negotin, Majdanpek i Kladovo i koji ispunjavaju uslove iz “Kriterijuma za dodelu regionalnog brenda Balcanica Superior“.

Da biste stekli status „sertifikovanog partnera“ regionalnog brenda „Balcanica Superior“ prvi korak je da popunite OBRAZAC PRIJAVE.

Dodatne informacije se mogu dobiti putem elektronske pošte na adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili na telefon 019/426-376

Kompletan tekst javnog poziva možete preuzeti OVDE.

Ako još uvek niste sigurni, evo razloga ZAŠTO POSTATI SERTIFIKOVANI PARTNER.

Početkom 2020. godine sprovedena je ciljana promocija Regionalnog brenda za hotele, restorane i turističke agencije.

Poruke sa specificiranom ponudom za naše sertifikovane partnere su poslate na 640 adresa elektronske pošte potencijalnih klijenata. Teritorija u fokusu je bio Grad Beograd. Od toga, poruke su poslate na adrese 320 turističkih agencija, 210 hotela i 110 restorana. Paralelno sa slanjem e-mail poruka, objavljeni su plaćeni oglasi na Google, a sve je pratila i kampanja na Facebooku, takođe putem plaćenih oglasa.

Ciljevi kampanje bili su, jačanje veza sa Sertifikovanim partnerima, bolja vidljivost Sertifikovanih partnera i širenje kanala prodaje Sertifikovanih partnera. 

Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ dobio je novog, petanestog sertifikovanog partnera. Uslove za pravo korišćenja brenda ispunio je hotel "Đerdap" iz Kladova.
 
Na taj način on se pridružio kompanijama koji su prestižni status sertifikovanog partnera  stekli ranije: “Timomed” - Knjaževac, Vinarija RAJ - Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel “Albo“ - Bor, Restoran “Župan” – Sokobanja, “MDS” – Knjaževac,  Etno selo "Gostoljublje" – Negotin, “SCS Plus”  - Knjaževac, “Frutimo” – Knjaževac, Pivnice „C’est La Vie“ - Rajac i "Jovanović“ iz Rogljeva, kao i „Atrijum“ Apartmani i Restoran „Jezero“ iz Kladova.

Direktor RARIS-a Vladan Jeremić danas je na nacionalnoj konferenciji o brendiranju, koja je održana u Beogradu „Brendiranje – Stvaranje boljeg okruženja za život i poslovanje“, predstavio Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“.

Balcanica Superior je, pored primera iz Švedske i Hrvatske, predstavljena kao jedinstveni primer dobre prakse u Srbiji. Primer Balcanice Superior, kao regionalnog brenda koji dugoročno povećava vidljivost jednog regiona na globalnom nivou, izazvao je živu diskusiju i interesovanje učesnika konferencije.

Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ je registrovan i zaštićen kod Zavoda za intelektualnu svojinu kao žig garancije. „Balcanica Superior“ garantuje kupcima da se radi o određenom stepenu kvaliteta brendiranog proizvoda ili usluge kao i da su oni poreklom iz istočne Srbije.

Sertifikovani partneri brenda „Balcanica Superior“ su: Timomed - Knjaževac, Vinarija RAJ - Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel Albo - Bor, Restoran ŽUPAN – Sokobanja, MDS – Knjaževac,  Etno selo "Gostoljublje" Sikole – Negotin, SCS Plus  - Knjaževac i Frutimo, selo Petruša - Knjaževac.