Direktor RARIS-a Vladan Jeremić danas je na nacionalnoj konferenciji o brendiranju, koja je održana u Beogradu „Brendiranje – Stvaranje boljeg okruženja za život i poslovanje“, predstavio Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“.

Balcanica Superior je, pored primera iz Švedske i Hrvatske, predstavljena kao jedinstveni primer dobre prakse u Srbiji. Primer Balcanice Superior, kao regionalnog brenda koji dugoročno povećava vidljivost jednog regiona na globalnom nivou, izazvao je živu diskusiju i interesovanje učesnika konferencije.

Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ je registrovan i zaštićen kod Zavoda za intelektualnu svojinu kao žig garancije. „Balcanica Superior“ garantuje kupcima da se radi o određenom stepenu kvaliteta brendiranog proizvoda ili usluge kao i da su oni poreklom iz istočne Srbije.

Sertifikovani partneri brenda „Balcanica Superior“ su: Timomed - Knjaževac, Vinarija RAJ - Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel Albo - Bor, Restoran ŽUPAN – Sokobanja, MDS – Knjaževac,  Etno selo "Gostoljublje" Sikole – Negotin, SCS Plus  - Knjaževac i Frutimo, selo Petruša - Knjaževac.