10 benefita od Regionalnog brenda „Balcanica Superior“:

01PROMOCIJA - Dodatna reklama uz minimalne troškove (troškovi za naknadu za korišćenje brenda, biće značajno niži u odnosu na troškove koje bi pojedinačna preduzeća morala da ulože u marketing, a efekat zajedničke promocije biće značajno veći);

02RAST TRAŽNJE - Imaćete rast tražnje kao reakciju na globalizaciju (kampanja i promocija brenda zasnivaće se na principu: kupujmo „domaći“ proizvod ili uslugu čije poreklo znamo, umesto uvoznih proizvoda sumnjivog porekla i kvaliteta;

03GARANCIJA ZA KUPCA – žig garancije upućuje na određeni nivo kvaliteta koji se stalno prati i kontroliše;

04ELITIZAM - Percepcija elitizma od strane kupaca – nosilac Regionalnog brenda biće deo uskog kruga firmi koji imaju pravo na korišćenje žiga, što kod kupaca stvara osećaj da se radi o odabranom društvu koje nudi viši nivo kvaliteta;

05KONTINUITET – brend garantuje da će određeni proizvod, odnosno usluga biti duže vremena i u kontinuitetu dostupan;

06ETIČNOST – brend garantuje određeni nivo etičnosti, koja se, kao i kvalitet, konstantno proverava i prati;

07ZADOVOLJNI KUPCI - Veće zadovoljstvo potrošača (stalno praćenje i kontrola kvaliteta, stvoriće veće poverenje);

08SAMOVREDNOVANJE - Dobijate mogućnost da, kroz samovrednovanje, bolje sagledate eventualne propuste i unapredite poslovanje;

09EKSTERNA KONTROLA - Dobijate stalno eksterno praćenje kvaliteta vaših proizvoda ili usluga;

10DRUŠTVENA ODGOVORNOST označavanjem svojih proizvoda i usluga žigom garancije „Balcanica Superior“ pomažete i podržavate region u kojem živite i radite;